14 Nisan 2010 Çarşamba

:)))))

İyileştik..
Son iki hafta epey epey hasta oldu minik kızlarım helede kayra minişim gitti aldığı kilolar:(
Ama son iki gündür eski mutlu halimize  ve sağlıklı halimize döndük temennimiz giden kilolarında bir an önce geri dönmeleri:)
Şimdi ben uykusuz geçen gecelerin eksiğini tamamlamakla meşgulüm . Kızlar uyuduğu anda uyuyorum :) Eksilen enerjimi tamamlamaya çalışıyorum.Çabuk biter  inşallah bu eksileni yerine koy dönemi...malum mevsim bahar gezmek ,tozmak ,çimenlere yayılmak,piknik sezonunu açmak vs. vs. vs.. lazım..Okunacak tonlarca kitap var onları okumak lazım..Hazirandaki finallere çalışmak lazım.. Tiyatro sezonu kapanmadan bir iki oyun daha görmek lazım..Yazın gitmekten pek hoşlanmadığım için birkaç tanede filme gitmek lazım..
Kaçayım o zaman ben bunlar için uyku lazııımmmmmmmmm.........

4 yorum:

Işıl dedi ki...

2 cocukla zor bu planlar

KEO dedi ki...

Geçmiş olsun canım, Tuniş Kayrişe versin biraz;)ben de en çok şu kilo meselesine takıyorum.okula başlayınca hemen hasta olacağı malum ve verecek 1gr bile fazlası yok :( hatta eksiği var...Şu çayır çimen planlarında kızlarımızı koştururken hayal ettim okurken?

uğur böceklerim dedi ki...

bu hafta sonu annane desteğiyle 1 sinema ,1 tiyatro ile başladık gerisi Allah kerim Işılcım:))
Sağol Ekimcim. bende takıp takıp duruyorum kilo konusuna ama sağlıklı olsunlar yeter ..çayır çimen olayınıda havalar tam kendini bulunca hayalden gerçeğe dönüştürelim:)))grşrz..

Sen Gelince dedi ki...

Yine de güzel planlar:)