1 Mart 2010 Pazartesi

GİDEN :9... KALAN :İNŞALLAH KOCA BİR ÖMÜR..


Dokuz koca yıl geçti seninle bir ömrü paylaşmaya başlayalı.
Bu geçen zamanda sevgili oldum,
kadın oldum,
anne oldum ,
yaslanacak bir omuz,
yaslayacak omzu olan bir baş oldum,
sen oldum ,
ben oldum,
biz oldum,
sayende hep güvende oldum.
Her sabah kalkınca sana bakıp mutlu oldum.
Ve bu mutluluğumuz  upuzun  koca bir ömür hatta bin ömür sürsün diye;
hep ama hep dua eder oldum..
Benim canım sevgilim,aşkım ,EROL'UM**



ps: yıldönümü jesti çiçek sevgiliden:))  yemekte benden:)))

7 yorum:

Defne Kızın Anası dedi ki...

DAHA NİCE YILLARA CANIM. ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETTİRSİN İNŞALLAH. ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN

Işıl dedi ki...

harika bi başlık...nice yıllara

uğur böceklerim dedi ki...

coook tesekkurler Isil:)

uğur böceklerim dedi ki...

Sagol beyhancim :))Hepimizin insallah..

nuralp dedi ki...

NİCE YILLARA...
DEMEK SENDE KIŞ GELİNİSİN:)
ALLAH SAĞLIKLA YAVRULARINIZLA UZUN MUTLU BİR ÖMÜR NASİP ETSİN...
SEVGİLER...

uğur böceklerim dedi ki...

sağol nuralp:)
ama güneşi bol bir kışın geliniyim.ondan heralde ömrüm hep bol güneşli:))

Işıl dedi ki...

bence kızları buyutmek lazım onve bende cokk zorlandım dun hala yorgunum