11 Şubat 2010 Perşembe

Modern bebek ve çocuk bakımı:)


Hayatımızıa girdiği günden beri her dediğini harfiyen yapıp iki  tane gıda allerjisi olan ,ikiz olmalarından dolayı diğer bebeklerden hep daha zor olan bebeklerimi yaşıtı olan tekiz bebeklerden  bile daha sağlıklı büyütebiliyorsam onun sayesindedir.Biraz pirpiriklidir ama her kontrol sonrası daha rahat ve güvende çıkmışımdır muayenehanesinden. Her yediğini yazalım dediği için nerdeyse 1 yaşına kadar ödevmişçesine hergün her öğün üşenmeden yediklerini yazıp 24 saattede neler yediğini hesapladığımı bilirim.Beni yorduğunu ve obsesif hale getirdiğini düşündüğüm bu işlem  kızlarım bir gün az yediklerinde diğer gün daha dikkatli davranmamı sağlıyordu(şimdi o defterler saklanıyor ilerde miniklerime gösterilmek üzere). Yaş kontrollerinde  gittiğimiz diğer branş doktorlarıda kızlarımı allerji ve diğer faktörler düşünülünce çook normal buldular. .Buda bana doktorumun doğru yolda olduğunu  ve yola onunla devam etmeninde en doğrusu olduğunu gösterdi.
Ve bizim sevgili doktorumuz geçen nisan ayında çıkan ilk kitabı MODERN BEBEK BAKIMI ndan sonara şimdide MODERN ÇOCUK BAKIMI  kitabını çıkardı.Ben ilk kitabın çok faydasını gördüm .Yeni kitabıda birçok  soru, bakım önerisi ve daha birçok şeyi kapsıyor.Ellerine sağlık diyorum sevgili doktorumuz DR.Erhan Ateş.  Hayırlı olur  ve birçok okuyucuya ulaşır inşallah. Ben   sevdiğim  ve yeni bebeği olan ve olacak olan arkadaşlarıma  hediye ederek ,önererek  sizi destekliyorum:)))

Hiç yorum yok: