29 Ocak 2010 Cuma

Heyyo yavaş yavaşta olsa yine sararmaya başladımmm:)))

Yıllarca sarı saçlarımla dolaştıktan sonra(boyalıda olsa )hamile kalmayı planladığım dönemden şimdiye kadar daha koyu renkleri tercih etmiştim.Dip boyam gelirse komik durmasın diye:)))Tekrar dönmeyede ancak bugün cesaret ettim.Aslında kuaförüme gidipte renk kataloğuna bakana kadarda farklı renkti düşündüğüm .
Artık beni çok iyi  tanıyan kuaförüm hadi yavaş yavaş sarartalım deyince içimdeki sarı saç canavarıda hemencecik hoplayı verdi ortaya 2 saat sonra birde baktımki ben özlediğim saç rengimle aynanın karşısındayım(aslında daha koyusu ama şimdilik idare eder:)))Eşimde gelip aaa victoria beckham 'ın saçları gibi olmuş deyince ben dahada bir uçarak geldim eve.Annem ve kayınvalidemde beğendi.Bu bir ilktir buda  tarihe geçe lütfen:))


Ama bunu tek beğenmeyen kızım Kayra oldu.Anneyi birazda olsa değişik görünce önce epey değişik tepkiler verdi.sonrada epey bir huysuzluk yaptı.Alışınca rahatladı saçlarımı okşadı. Ama buda bana bir ders oldu kızların  değişikliklere tepki dönemine girdik dikkatli ol diye:((

4 yorum:

Defne Kızın Anası dedi ki...

canım çok yakışmış güle güle kullan:) ee güzele ne yakışmaz değil mi.

uğur böceklerim dedi ki...

çok sağol beyhancım..özlemiştim valla bu rengi:))

Işıl dedi ki...

hosgeldın bloguma tanısmamıza sevındım

uğur böceklerim dedi ki...

hoşbuldum IŞIL takipçinim:)))