13 Şubat 2010 Cumartesi

SOBE/ Çantamda neler var?

Neler yokmuşki? Sevgili Keo sobelemiş beni. Ekimcim ,yazını 15 dk önce okuyup hemen çantamı kapıp geldim içim rahat hehe sabah  çantama detoks yapmışım  güya  çok bişey yoktur 2 dk yazarım hemen diye:)) Çantamı boşalttım sehpaya allahtan detoks yapmışım neler varmış öyle yahu ben bile şaşırdım. Geçen otobüste çantamı 5 dk tutan arkadaşımın içinde taşmı var demesi boşuna değilmiş:))



*Cüzdanım(kocaman bir cüzdan içinde neler neler var   -bereket için hurma çekirdeği  
              -uğur için kocamın ta çıkarken bana verdiği bir 1 dolar    -yıllardır hıdrellezde gül ağacının altına ektiğim ve sonra cüzdanımda sakladığım sayıları epey çok olan dilek  paraları  -kartlar  -birkaç yıl önce çantamı çaldırıp  sayılarının çokluğundan dolayı iptal etmesi beni çok yorduğu için asla alınmayacak dediğim ama kociş verince alınan bir ek kart  vs..

*Not defterim(hamilelikten kalan  ya unutursam korkusuyla sık sık yapılacak listesi yazdığım can kurtaranım:)

*Bozuk para cüzdanım(ama içindekinden çok bozuk para  çanta içinden çıktı:))

*Bone -resimde yeşil olan şey-(ne alaka dediğinizi duyar gibi oldum ama unutmayın ben bir ameliyathane hemşiresiyim )

*Maske,antivirütik solüsyon(buda domuz gribi korkusundan kalan miras)

*Makyaj çantam(geçen haftaya kadar pek taşımadığım ama iş yerinde bir doktor arkadaşımın makyajsız kadın traşsız erkek gibidir kötü görünür lafı ile çantama bir yük daha eklendi:)))

*Makyaj çantasına alışık olmayan benim -el kremim, 2 tane rujum, çanta için aldığım minik  parfümüm çantanın diplerinden çıktı:)))

.Astım içiin kullandığım inhalerim,ağrı kesici ve allerji ilaçlarım:(((

*Cep telefonlarım(birtane asla yetmez)! Bu arada telefon kullanma özürlü olduğumda bilinen bir gerçektir:))

*Şarj aletim , diğer telefonumun yedek bataryası,kulaklığım..

*Tarağım ve birkaç tane saç tokası

*Anahtarlarım

*Yedek çorap

*Ped(tabiiki çantanın içinde)

*Bir tanede gümüş yüzük sanırım bu bu çantanın dibinde kalmış  epeydir kullanmadığım bir yüzük çünkü:)


  Çantamda bunlar olunca siz varın seyahat çantamı düşünün:))) Sanırım bu yüzden kocam her tatil sonrası çanta taşımaktan bel ağrısı çeker benim:)


Ben kimseyi sobelemiyicem olurmu:) Çünkü zor işmiş bu çanta işi:)))

3 yorum:

KEO dedi ki...

hızlı yanıt için sağol canım, öptük sizii.

Işıl dedi ki...

bu ne kalabalık yaa

uğur böceklerim dedi ki...

rica ederim Ekimcim.
bu detokslu hali Işıl haftasonuna girerkenki halini hiç sorma:)))