19 Şubat 2010 Cuma

Müziğin türü değil götürdüğü yermidir acaba onu güzel kılan?

Son dönemde arabesk hariç tüm müzikler için bunu düşünmeye başladım. Gün içinde o kadar değişik türler dinler oldumki sanırım bu soruya ben  evet diye cevap veriyorum.

Sabahları eşimin dinlediği serdar şarkılarına bile alıştım:))Eee diren diren nereye kadar be şekerim:)

İşyerinde çalışılan ekiple beraber değişen klasik,rock,popüler ve sayamadığım birçok tür müzik..

Akşamları kızlarımla dinlediğim baby tv müzikleri ..

sonra biraz beraber oynamak için açtığım ve hoş şarkılar dinlediğim power turk 'üde sayarsak ..  
Sanırım yerinde bir cevap:))

Dün sevgili arkadaşım Oğuz'un 1 saatlik tadı damakta kalan müzik şöleniyle türküleriyle  mutlu olduk:) Bitti tüm iş yorgunlukları akşam boyunca  dilimize takılan türküler süsledi evlerimizin seslerin yankılandığı duvarlarını:)Ağzına ,eline ve yüreğine sağlık sevgili Oğuz..

Şimdi açtım tv 'yi takıldım Kuzeyin oğluna ..Türküleri,şarkılarıyla ruha bol gıda modunda:)


2 yorum:

KEO dedi ki...

kesinlikle götürdüğü yerdir bana göre...Serdar da Antalya yolunda hiç rahatsız etmediği gibi çok da iyi gelmişti hani;)

uğur böceklerim dedi ki...

sevilen dostlarla cikilinca yola her muzik zevk verir sevgili dostum:))